Treeniryhmä 13v- (2010-)

RYHMÄSSÄ ON TILAA, ALOITTAA VOI MYÖS KESKEN KAUDEN

Yli 13-vuotiaiden Treeniryhmä jatkaa siitä, mihin yleisurheilukoulussa jäätiin. Tässä ryhmässä syvennytään tarkemmin eri lajien hienouksiin, unohtamatta tehokasta hikiliikuntaa! Ryhmä on tarkoitettu vuonna 2010 syntyneille ja sitä vanhemmille ja mukaan saa liittyä, vaikkei aikaisempaa yleisurheilutaustaa olisikaan. Ryhmä on soveltuva sekä mukavaa treeniä harrastepohjalta hakeville että juniorivalmennukseen tähtääville nuorille. Treeniryhmää valmentaa nuorisovalmentaja Kimmo Hartikainen.

Huoltajille lähetetään infoposti noin viikkoa ennen toiminnan alkua.

TREENIAIKA

Keskiviikkoisin klo 18.30-20.00 ja perjantaisin klo 17.00-18.30

KAUSI

Kevätkausi alkaa viikolla 2  ja päättyy viikolla 17. Hiihtolomalla (viikko 9) ei treenejä eikä pitkäperjantaina. Perjantaisin käyvät voivat korvata yhden kerran keskiviikon treeneissä, jotta molemmille ryhmille tulee 15 kertaa.

PAIKKA

Pullerin halli (Säästöpankkiareena).

HINTA (15 / 29  KERTAA) 150 e / 220 e + jäsenmaksu 25e

Yleisurheilukoulumaksu 150 e (kerran viikossa käyvät) tai 220 e (kaksi kertaa viikossa käyvät) maksetaan seuran tilille. Maksu sisältää ohjatun toiminnan kerran tai kaksi kertaa viikossa. Lisäksi seuran jäsenmaksu 25 e maksetaan Suomisportin kautta. Niille, jotka ovat jäsenmaksun  jo viime vuonna maksaneet Suomisportin kautta, latautuu automaattisesti uusi maksu. Jos urheilijaa ei ole vielä liitetty Suomisportissa seuran jäseneksi, tässä ohjeet:

Uutena aloittavat urheilijat hankkivat lisäksi lisenssin  Suomisportista ennen kevätkauden aloitusta. Kaikilla syksyn urheilijoilla lisenssi jo on.

Huom! Tämän ikäluokan lisenssi ei  enää sisällä vakuutusta, suosittelemme vapaa-ajan vakuutuksen ottamista.

ILMOITTAUTUMINEN

Kaikille syksyn kävijöille on automaattisesti varattu paikka keväälle, ei tarvitse ilmoittautua uudelleen.

MAKSU

Tarmon tilille OP FI55 5680 0020 3245 68

8.1.2024 mennessä.

Viestiksi urheilijan nimi / Treeniryhmä

Huom! Erillisiä laskuja ei lähetetä!

LISÄTIETOJA

Urheilutoiminnan päällikkö