Nuorisovalmennusryhmä NVR Kesä 2024

NUORISOVALMENNUSRYHMÄ KESÄKAUSI 2024

Tarmon Nuorisovalmennusryhmässä treenaa motivoitunut joukko 17-23-sarjan urheilijoita. Ryhmän vastuuvalmentaja on Tuomas Kekki. Muita valmentajia ovat Irina Kulkova ja Jyrki Eriksson.

Valmentaja tiedottaa ryhmän urheiljoita ajankohtaisista asioista ryhmän whatsappin kautta.

Valmennusryhmiin ei voi ilmoittautua suoraan, urheilijalle sopiva ryhmä valitaan yhdessä urheilutoiminnan päällikön ja valmennuksen kanssa. Valmennusryhmäläiset sitoutuvat tavoitteelliseen harjoitteluun ja kilpailemiseen. Ryhmäläiset sitoutuvat edustamaan seuraa pm-kisoissa, Seuracupeissa ja viesteissä.

Ryhmäläisten vanhemmilla (tai vaihtoehtoisesti urheilija voi tulla itse) on talkoovelvoite minimissään kolmiin kilpailuihin vuodessa. Ryhmässä urheilevilla on talkoovelvoite Hippokisoissa ja Kaupunkimaratonilla ja he osallistuvat vuosittain Kunniakierros-tapahtumaan.

Ryhmäläisillä on mahdollisuus osallistua seiväshyppytreeneihin erikseen sovittavina ajankohtina.

Nuorisovalmennus treenaa kesällä pääosin seuraavalla aikataululla:

Ma klo 18.30-20.00 Kauriala

Ti klo 10.00-11.30 Kauriala

Ke Punttiharjoitus sovittaessa

To 15.30-17.00 Kauriala

Pe klo 10-11.30  Kauriala

Pe klo 17-18.30 Jyrkin puntti jatkuu pääsääntöisesti

Valmentaja ilmoittaa tarkemmat viikkosuunnitelmat.

Valmennusmaksu  90 e kuukaudessa

Syyskuu on maksuton kuukausi

Maksu ei sisällä seuran vuoden 2024 jäsenmaksua 25e, mikä maksetaan Suomisportissa

Maksu sisältää

- Valmennustoimintaa max. 6 kertaa viikossa

- Harjoittelun suunnittelun ja urheilija-valmentaja-palaverin

- Ilmaisen osallistumisen piiritapahtumiin, seuraotteluihin, seuran omiin kilpailuihin ja kesäkauden SM-kisoihin

- Bussikuljetukset erikseen määrättyihin kilpailuihin kuten Seuracupit ja SM-viestit

Maksu suoritetaan Suomisportin kautta.

HUOM: Suositellaan erillisen kilpaurheilijavakuutuksen ottamista. Esim. Suomisportin kautta. Yli 13 v. lisenssiin ei automaattisesti sisälly vakuutusta.

Lisätietoja valmennusryhmien toiminnasta antaa urheilutoiminnan päällikkö Annika Rosberg-Haavisto p. 045 6084150 hmltarmo.rosberg@gmail.com