Liity jäseneksi

TARMON JÄSENEKSI LIITTYMINEN

Yhdistyslain mukaan yhdistyksen on pidettävä jäsenistään luetteloa, joka on henkilörekisteri. Yhdistyksen jäsenluettelo on laissa määrätty henkilörekisteri.  Tämän vuoksi jokaisen Tarmossa urheilevan tulee olla seuran jäsen. Seuran jäsenet maksavat vuosittain jäsenmaksun seuran määrittämällä tavalla.

Tarmo käyttää jäsenrekisterinsä ylläpitoon Suomisport-palvelua, myös jäsenmaksu maksetaan samassa palvelussa.

Hämeenlinnan Tarmon yleisurheilujaosto on ottanut käyttöönsä v. 2022 Suomisport-palvelun, joka on koko urheiluyhteisön oma digitaalinen palvelu. Suomisportin avulla hoidamme  jäsenhallintamme, myös valmennus- ja kisaryhmien maksuliikenteen. Suomisportin kehittämisestä vastaa Suomen Olympiakomitea.

Jäsenhakemuksen tekemiseksi tarvitaan Sporttitili, joka luodaan seuraavasti:

1. Kirjaudu sisään Suomisport-palveluun osoitteessa www.suomisport.fi kohdassa kirjaudu tai lataa Suomisportin mobiilisovellus sovelluskaupastasi.

2. Tilaa kirjautumiskoodi sähköpostiisi tai tekstiviestinä puhelimeesi.

3. Syötä kirjautumiskoodi kirjautumisikkunaan.

4. Sinulle aukeaa tilinluontisivu. Täytä pyydetyt henkilötiedot. Rekisteröinnin yhteydessä sinulta pyydetään henkilötunnus. Sitä käytetään ainoastaan rekisteröintivaiheessa yksilöinnin välineenä.

5. Klikkaa sivun lopussa painiketta "Luo tili".

6. Tilin luomisen jälkeen palvelu varmentaa alussa antamasi sähköpostiosoitteen/puhelinnumeron lähettämällä siihen koodin. Kirjoita saamasi koodi ruudun numerokenttään ja klikkaa "Varmenna".

7. Valmista tuli ja sinut ohjataan omalle Sporttitilillesi! HUOM! Jos luot tiliä lapsesi urheiluharrastusta varten niin LIITÄ LAPSESI Suomisportiin oman tilisi kautta.

8. Suomisportin mobiilisovelluksessa Sporttitilisi toimii jatkossa seuran mobiilijäsenkorttina.

Huomaathan, että sinulla ei ole palveluun salasanaa, vaan Suomisportiin kirjaudutaan aina kertakirjautumiskoodilla. Mobiilisovelluksessa Sporttitilisi on puhelimessasi käytössä aina niin kauan kunnes sieltä kirjaudutaan erikseen ulos. Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Suomisportin asiakaspalveluun suomisport@olympiakomitea.fi

JÄSENHAKEMUKSEN TEKEMINEN

Yleisurheilujaoston jäsenyyttä haetaan klikkaamalla alla olevaa jäsenluokan linkkiä:

Seura hyväksyy liittymispyynnöt Suomisportissa kun pyyntö on tullut tiedoksi ( 1-2päivää).

Jäseneksi hyväksymisen jälkeen jäsenmaksu maksetaan Suomisportin kautta. Jäsenmaksuja ei enää makseta pankkitilille, vaan jäsen maksaa jäsenmaksun valitsemallaan maksutavalla Suomisportissa. Laskut näkyvät Suomisportin valikossa "Maksut", jossa niihin voidaan tehdä suoritus.

Vuoden 2024 jäsenmaksu on 25 euroa.

Tervetuloa mukaan yleisurheilevaan seuraamme!