Stipendit

Kauden menestyksestä seura palkitsee seuraavasti:

Kalevan malja-pisteet Kalevan kisoista

40€/piste

20-22-vuotiaiden SM-piste

20€/piste

16-19-vuotiaiden SM-piste

15€/piste

14-15-vuotiaiden SM-piste

10€/piste.

Mitalisijoista

kulta 100€

hopea  80€

pronssi 60€ ( Kalevan kisoissa ja SM-viesteissä aikuisten sarjat sijat 4-8 pistesijoja, muissa SM-kisoissa sijat 4-6 pistesijoja). HUOM! Mitalisteille stipendisumma mitalista, pistesijan saavuttaneille pisteistä, ei molempia! Paitsi Kalevan kisoista sekä pisteet että mitalisumma.

14-15-vuotiaiden parikilpailuiden mitaleista ja pistesijoista puolitettu summa.

Esim. Jos viestijoukkue saa hopeaa niin stipendi yhdelle juoksijalle on    80€ : 4 =20e.

Piste- ja mitalisuoritukset kesän SM-kisoista.

Stipendit valmennusryhmien urheilijoille sekä urheilijasopimusurheilijoille, jotka edustavat seuraa myös tulevalla kaudella (jäsenmaksu maksettu).

Stipendit maksetaan helmikuussa 15.päivä  ja maksusuoritusta varten tarvitaan stipendinsaajan verokortti, joka tulee toimittaa viimeistään 5.helmikuuta Kirsi-Marjalle. Ennen maksatusta tulee stipendinsaajan jäsenmaksu olla maksettu.

Seura maksaa stipendit taloustilanteensa mukaisesti.

Seura hakee Hämeen alueen perinneapurahoja niille urheilijoille, joille sitä on mahdollista hakea. Perinneapurahaa maksetaan  17-25-vuotiaille yleensä SM-menestyksestä, hakea voi joka toinen vuosi.