SM-kisainfo

SM-kilpailuihin seura ilmoittaa ja maksaa 14-15-vuotiaat seuran urheilijat ( urheilijan jäsenmaksu maksettu ko. vuodelta),jotka ovat saavuttaneet ko. kilpailuihin tarvittavan tulosrajan A.  (Myös ne urheilijat,jotka voivat osallistua parikilpailuun tehtyään tulosrajan B. Kisoihin voi ilmoittaa jokaista A-rajan tehnyttä urheilijaa kohden yhden B- rajan tehneen kilpailijan).

16-22-vuotiaista seuran urheilijoista sekä  M/N- sarjan urheilijoista ilmoitetaan ja maksetaan valmennusryhmissä urheilevat sekä sekä ne urheilijat, jotka ovat suorittaneet ko. vuoden urheilijamaksun.

Ilmoita VIIMEISTÄÄN KOLME (3) PÄIVÄÄ ENNEN ILMOITTAUTUMISAJAN LOPPUMISTA  Kirsi-Marjalle mihin lajiin olet osallistumassa, niin hän hoitaa asian.

HUOM! Jos pohdit lajeja ihan viime metreille asti niin hoida itse ilmoittautuminen ja maksu, kuitti talteen ja saat kuittia vastaa ilm.rahan takaisin.

Kirsi-Marjan yht.tiedot:

hameenlinnantarmo.kmk@gmail.com