Nuorisovalmennusryhmä (NVR)

NUORISOVALMENNUSRYHMÄ TALVIKAUSI 2023-2024

Tarmon Nuorisovalmennusryhmässä treenaa motivoitunut joukko 17-20-sarjan urheilijoita. Ryhmän vastuuvalmentaja on Tuomas Kekki. Muita valmentajia ovat Irina Kulkova ja Jyrki Eriksson.

Valmentaja tiedottaa ryhmän urheiljoita ajankohtaisista asioista ryhmän whatsappin kautta.

Valmennusryhmiin ei voi ilmoittautua suoraan, urheilijalle sopiva ryhmä valitaan yhdessä urheilutoiminnan päällikön ja valmennuksen kanssa. Valmennusryhmäläiset sitoutuvat harjoitteluun ja kilpailemiseen. Ryhmäläiset sitoutuvat edustamaan seuraa piirinmestaruuskilpailuissa, Seuracupeissa ja viesteissä.

Ryhmäläisten vanhemmilla on talkoovelvoite minimissään kolmiin kilpailuihin vuodessa. Ryhmässä urheilevilla on talkoovelvoite Hippokisoissa ja Kaupunkimaratonilla ja he osallistuvat vuosittain Kunniakierros-tapahtumaan.

Treeniajat

MAANANTAI

klo 18.30-20.00 NUORISOVALMENNUSRYHMÄ Irina/Tuomas

TIISTAI

klo 17.00-18.00 NUORISOVALMENNUSRYHMÄ (Heittoryhmä) Tuomas

klo 18.00-19.30 NUORISOVALMENNUSRYHMÄ Tuomas

PERJANTAI

Klo 17.00-18.30 NUORISOVALMENNUSRYHMÄ Tuomas

Klo 17.00-18.30 PUNTTITREENI Keskuskoulu Jyrki (alkaa syysloman jälkeen)

LAUANTAI

klo 12.00-14.00 NUORISOVALMENNUSRYHMÄ Irina (alk. marraskuu)

SUNNUNTAI

Klo 17.00-18.30 LIHASKUNTO JA LIIKKUVUUS Annika (alkaa syysloman jälkeen)

Valmennusmaksu  90 e kuukaudessa

Syyskuu on maksuton kuukausi

Lisenssi seuraavalle kaudelle (1.10.2023-) ostetaan itse Suomisportista. Vuoden 2024 jäsenmaksu maksetaan Suomisportissa loppuvuodesta.

Maksu sisältää

- Valmennustoimintaa max. 6 treeniä viikossa

- Harjoittelun suunnittelun ja urheilija-valmentaja-palaverin

- Ilmaisen osallistumisen piiritapahtumiin, seuraotteluihin, seuran omiin kilpailuihin ja kesäkauden SM-kisoihin

Maksu suoritetaan Suomisportin kautta.

HUOM: Suositellaan erillisen kilpaurheilijavakuutuksen ottamista. Esim. Suomisportin kautta! Yli 13 v. lisenssiin ei automaattisesti sisälly vakuutusta.

Lisätietoja valmennusryhmien toiminnasta antaa urheilutoiminnan päällikkö Annika Rosberg-Haavisto p. 045 6084150 hmltarmo.rosberg@gmail.com

Ryhmässä urheilevat! Muistakaa ilmoittautua talvitreeneihin 19.9. mennessä.